Jag med dumma mot alla

Bloggnamnet stämmer typ inte så värst väl :)

Opps!

Publicerad 2011-08-22 14:19:48 i Snabbt, Coolt och OJ,

Jippe min dator funkar del viss igen hurra men bara ibland!!!!
Nu sitter jag och bloggar vid en dator utan mus och det är ret svårt den har ingen musplarra heller
SVÅRT!!!!!!!!!
Skriver mer sen tjaba!!!!

SHHjjabbbba

Publicerad 2011-08-14 18:54:51 i Snabbt, Coolt och OJ,

hej hallojsan här kommer ja ngen de var ju som sagt sommar och min nya dator har pajat!
Detta har hänt 2 ggr vad ska jag göra?????
Jag hade bara haft den i ett halv år!!! :(


:)
 QL and funny!!!

SKämt:

Varför knäpper du med fingrarna?
För att hålla tigrarna borta!
Jag ser inga tigrar!
Nä just det!

Varför hade moses ett brutet ben i det förlovade landet?
Vet inte!
För att han halkade ner i Kaanan!

HAHA QL!

TJA LÅ

HEJ DÅ

UTE & GÅ

Om

Min profilbild

HANNAH MONTEROSA

Båda är bra men jag är BÄST! AVSKYR: FISK 14 SÖT!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela