Jag med dumma mot alla

Bloggnamnet stämmer typ inte så värst väl :)

Mustasch Cat!!!!

Publicerad 2011-01-27 09:34:47 i Snabbt, Coolt och OJ,


hej! :-D jag hann inte med att blogga igår :-(
Men nu gör jag det!!
Kolla så söt!!!
är han från spanien???? Näää......
det tror noginte jag ! även om han har en liten mustasch  :-D




Min blogg buggar lite man kan inte komentera på alla inläg....
Och jag vetinte varför!!????
Vet nån skriv till mig!
:-D
Bloggis till er alla!!!! 

// Hannah

Spanjor eller ej???!

Publicerad 2011-01-25 08:25:25 i Humor,

Kolla en spanjor ????
Nej hahaha!
det är bara någon som klättutsig....
AH.... En bedragare.... Vad ska vi göra!



VI försöker hitta den riktiga i stället...
Spanjor??? nej en Obama samuraj!

:-(   Var är du spanjor????

:-D här är han!!!




Ja!!! vi hittad spanjoren!!!!

Bloggis

Publicerad 2011-01-24 16:52:28 i Humor,

Under dagen var det en demostration ute på gatorna!
Jaag tog en bild! :-)



så senare bestämde juryn att blogg priset ska gå till mig!
:-)  tjoho! tänk att jag van pokalen:



Tjojsan! :-D
Vad händer här någon rånar en katt unge!


fy så gör man inte mot små barn!

Nytt aftonblad!

Publicerad 2011-01-24 08:21:03 i Humor,

Hoppas jag vinner! :-D
Jag villvinna det stora bloggpriset!
Men se bara på mina bilder!:-)



Vem som van får ni se i efter middag!:-)
Jag har skaffat pojkvän fast inte chokladbollen!
:-D
hinner inte skriva mer ska till knäppa tråkiga skiolan!!!!!

Diana du ska få!

Publicerad 2011-01-23 16:02:53 i Evil,

:0 jag har en riktigt rolig bild på Diana! :-D :-)
Ha ha ha ha! :-)



Ha ha ha!

Vill ni see en lite läskig bild titta ned!



Blä han petar sig i näsan!

:-)

love er and meeeeee! <3 // Hannah

Smile SD! :-D

Publicerad 2011-01-23 15:13:45 i Evil,

Kolla vilket avslöjande afton bladet har idag bara jag vissar en bild sen ska jad vissa en FUL bild på
Diana....
Mohahaha! =0p <3<3<3<3 Love me!
8D



Visst är det ett avslöjande!!
Ha ha ha ha!
=0p
8D <3<3<3

Nästa inlägg ska hets:

Diana du ska få !!!



SD  suger ......



Ko Ko !
Dom är inte kloka!!!!

Obama /o Svergedemokratiledaren!

Publicerad 2011-01-21 16:30:00 i Evil,

Tack då men jag fick faktist en bild på eposten också sluta med det!

DEt var min erkefiendes komentar!



Vilka bra komentarer han har om sej skjelv fortset så!

Monga bra komentarer idag! nästan alla!

Hippy: eller :Obama    :



Mera Obama typ:







Hahaha!

Vad sägs om det!

Eller med laser sväd!



Eller med sin flick vän!

Så söta!



Ah ha ha ha ha!

Hon har lakt på sig några kilo!

Komentera!

Lite komentarer!

Publicerad 2011-01-21 15:24:40 i Evil,



Så jag har en bild på en i Piratpartiet en sänn.....
dom är smarta tänk att ha ett sammhäle där man kunde ladda ner allt!

Då SLIPPER VI GÅ OCH HANDLA I MATAFFÄREN .......... 

Ja! det är den bästa ideen någonsin ..........





DOM gillar ju småbarn också kan det bli bättre'!!!!!!!!!!!!!!!

http://valaffisch.se/wordpress/

Valaffisch 2010

Du kan skicka in dina egna valaffischer till:
 [email protected]


Direkt från hemsidan!


Min komentar till Piratpartiet:

2 svar till Piratpartiet



            Dr. Messerwisser
skriver:

            15 september, 2010 kl 1:49 e m

  1. När alla får ta fritt från varandra behöver ingen betala. Eller hur?





              Hannah
skriver:
 
           21 januari, 2011 kl 2:49 e m

  1. Ja det är ju jätte bra man skulle Handla Matvaror så!!!!!

    Ps. Jag hatar att handla Matvaror!

    Pss. Jag älska ert Parti jag ska lägga ut en bild på er i min blogg.

    Psss. Jag ska DÖDA Diana så du vet! Läs min blogg!!!!!!!!!!!

    Pssss. Min blogg är: http://www.jagmeddummamotalla.webblogg.se

    KRAM,// HannaH


Nu blev det visst Hitler en gång till men bry sej!!!!



Båda är lika dumma i huvudet eller hur jag hatar er!!!!!!
 
Min komentar på Svergedemokraterna:

Ett svar till Sverigedemokraterna!


         Hannah skriver:
   
21 januari, 2011 kl 2:07 e m

  1. Dom sugger Svergedemokraterna altså!!!!!!!! =0p
    SUGGER!!!!!!

    Komentera!

    DIANA DU ÄR SÅ DÖD!!!   DU SUGER OCKSÅ! Du = Trög!!!!!!



    Du är på KORSET!

Från början:

Publicerad 2011-01-21 14:13:07 i Evil,

Hej ni ska var välkomna till min nya blogg. Jag är inte så snäll mot alla som överskriften säger.
Jag ska börja med ett par fina små bilder jag gjorde härom dan med min kompis Dano.
Här kommer dom Komentera gärna bilderna dom är jätte kul tycker jag!    =0p


Först en bild på vår tids "ledare ":




Vad säger ni va jag tycker den vart supper kolla bara vad lika dom är!
Mohahaha!
Ja vist är dom lika Vår tids Nya Hitler eller vad säger ni?     =0p

NU kommer en bild på en vän som jag har eller kanske inte, men Bryr sej! Och om vad han tycker! =0p

Typ En som ja känner:   =0p





FJORTIS!!!
Fin bild va??? komen tera snälla Jag dör anars jag vill få kommen tarer NU!!!!!
Han är lite trög eller nåtttttttt........

Om

Min profilbild

HANNAH MONTEROSA

Båda är bra men jag är BÄST! AVSKYR: FISK 14 SÖT!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela