Jag med dumma mot alla

Bloggnamnet stämmer typ inte så värst väl :)

Från början:

Publicerad 2011-01-21 14:13:07 i Evil,

Hej ni ska var välkomna till min nya blogg. Jag är inte så snäll mot alla som överskriften säger.
Jag ska börja med ett par fina små bilder jag gjorde härom dan med min kompis Dano.
Här kommer dom Komentera gärna bilderna dom är jätte kul tycker jag!    =0p


Först en bild på vår tids "ledare ":




Vad säger ni va jag tycker den vart supper kolla bara vad lika dom är!
Mohahaha!
Ja vist är dom lika Vår tids Nya Hitler eller vad säger ni?     =0p

NU kommer en bild på en vän som jag har eller kanske inte, men Bryr sej! Och om vad han tycker! =0p

Typ En som ja känner:   =0p





FJORTIS!!!
Fin bild va??? komen tera snälla Jag dör anars jag vill få kommen tarer NU!!!!!
Han är lite trög eller nåtttttttt........

Kommentarer

Postat av: Lolo

Publicerad 2011-01-21 14:35:14

Jag älskar dina bilder Hannah dom är jätte kul!

Hur kan man göra sådana bilder ??????

Svara snarast Kram// Lolo

Postat av: Doffy

Publicerad 2011-01-21 14:36:58

Wow jag fick reda på att du skaffat en blogg....

DEn är jätte kul bild!!!

Samma fråga som Lolo?????

HUr???????

kram/Doffy

Postat av: Chokladbollen! i skolan.......

Publicerad 2011-01-21 14:39:50

KUla bilder du har Hannah vill du bli min flick vän

snälla????????

Puss puss från Chokladbollen!

Ps. Jag är Singel.....

Postat av: Diana

Publicerad 2011-01-21 14:42:54

Så töntig du är Hannah Fattar inte Varför du håller på så...

Varför????

Haha du har vist ett Fan han är ju fulast i min skola Hannah tacka ja ni blir ett jätte bra par!!!

HA HA HA HA......



Ps. Du = Tönt.......

Postat av: VERONICA

Publicerad 2011-01-21 15:18:20

Vilken dösöt clown :D

Postat av: Hannah

Publicerad 2011-01-21 16:11:11

Javet! EHHHH..... du Chokladbollen glöm det!

Diana du är dödens!

Postat av: Hannah

Publicerad 2011-01-24 12:51:20

Varför går det inte komentera där uppe?????

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

HANNAH MONTEROSA

Båda är bra men jag är BÄST! AVSKYR: FISK 14 SÖT!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela