Jag med dumma mot alla

Bloggnamnet stämmer typ inte så värst väl :)

Lite komentarer!

Publicerad 2011-01-21 15:24:40 i Evil,



Så jag har en bild på en i Piratpartiet en sänn.....
dom är smarta tänk att ha ett sammhäle där man kunde ladda ner allt!

Då SLIPPER VI GÅ OCH HANDLA I MATAFFÄREN .......... 

Ja! det är den bästa ideen någonsin ..........





DOM gillar ju småbarn också kan det bli bättre'!!!!!!!!!!!!!!!

http://valaffisch.se/wordpress/

Valaffisch 2010

Du kan skicka in dina egna valaffischer till:
 [email protected]


Direkt från hemsidan!


Min komentar till Piratpartiet:

2 svar till Piratpartiet



            Dr. Messerwisser
skriver:

            15 september, 2010 kl 1:49 e m

  1. När alla får ta fritt från varandra behöver ingen betala. Eller hur?





              Hannah
skriver:
 
           21 januari, 2011 kl 2:49 e m

  1. Ja det är ju jätte bra man skulle Handla Matvaror så!!!!!

    Ps. Jag hatar att handla Matvaror!

    Pss. Jag älska ert Parti jag ska lägga ut en bild på er i min blogg.

    Psss. Jag ska DÖDA Diana så du vet! Läs min blogg!!!!!!!!!!!

    Pssss. Min blogg är: http://www.jagmeddummamotalla.webblogg.se

    KRAM,// HannaH


Nu blev det visst Hitler en gång till men bry sej!!!!



Båda är lika dumma i huvudet eller hur jag hatar er!!!!!!
 
Min komentar på Svergedemokraterna:

Ett svar till Sverigedemokraterna!


         Hannah skriver:
   
21 januari, 2011 kl 2:07 e m

  1. Dom sugger Svergedemokraterna altså!!!!!!!! =0p
    SUGGER!!!!!!

    Komentera!

    DIANA DU ÄR SÅ DÖD!!!   DU SUGER OCKSÅ! Du = Trög!!!!!!



    Du är på KORSET!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-21 16:14:37

Tack då men jag fick faktist en bild på eposten också sluta med det!

Postat av: Diana

Publicerad 2011-01-21 16:15:14

Blä dej!

Tack då men jag fick faktist en bild på eposten också sluta med det!



Postat av: Diana

Publicerad 2011-01-21 16:15:17

Blä dej!

Tack då men jag fick faktist en bild på eposten också sluta med det!



Postat av: Diana

Publicerad 2011-01-21 16:18:59

Blä dej!

Varför skikade du en till min E-post?????

H-dej!

SVARA ANARS!!!!



MOVH// Diana =-P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

HANNAH MONTEROSA

Båda är bra men jag är BÄST! AVSKYR: FISK 14 SÖT!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela