Jag med dumma mot alla

Bloggnamnet stämmer typ inte så värst väl :)

Jag äger som tonåring! nu eee bra.... Gris??? :-D

Publicerad 2011-04-14 16:52:01 i Snabbt, Coolt och OJ,

Jag är världens bästa tonnåring. Nu ialla fall jag fyller to day.... :-D
Smariss.....
Nu eee jag ätntligen 13 jippi!!! Vigratulerar...... och så vidare.



mmmmm..... ser gottt ut vill slicka på datorskärmen!!! lol

så här ser ja ut i en tecknad gubbe på ett ungifär jag eee ju inte tecknad hahaha!!



men ja har verkilgen haft en bra da men alla har inte kommit ihåg den =( 
jag nämner inga namn men det var äää strunt samma de va pappa (dumma han)

Kommentarer

Postat av: Hannah

Publicerad 2011-04-14 17:25:17

grattis jag!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

HANNAH MONTEROSA

Båda är bra men jag är BÄST! AVSKYR: FISK 14 SÖT!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela