Jag med dumma mot alla

Bloggnamnet stämmer typ inte så värst väl :)

Känn dej $kruvad ~ ½%

Publicerad 2011-04-12 21:55:56 i Snabbt, Coolt och OJ,

Haha kul!!!
[huvudv_rk_1191655091_3823292.jpg]

de var verkligen skruvat bokstavligen!!!
lite fler roliga bilder!!!

Nu ska ni känna er fängslade i en annan bild.....



den var värkligen fängslande...... Varför tar jag allt så bokstavligt????
Gapa av förvåning över nästa bild!


Han var då ingen dålig gaphals!

Tja då!!! bli inte snurriga nu och spring in i dörrar så ni blir
blinda och inte kan läsa min blogg!!!!!


//Hannah
Ps. Puss på er alla/kram
Pss. Jag älskar er nu och föralltid!!!!!<3<3<3 :Xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

HANNAH MONTEROSA

Båda är bra men jag är BÄST! AVSKYR: FISK 14 SÖT!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela