Jag med dumma mot alla

Bloggnamnet stämmer typ inte så värst väl :)

Lista: Parantesen

Publicerad 2011-04-16 12:43:59 i Snabbt, Coolt och OJ,

Jag har:

 

(Nja, Nej ) snott den här listan från någon

(Aldrig ) rökt en cigarett

(Näpp glömm det ) rökt en cigarr

(Ja det är jag alltid full av dålig humor ) varit full

(nej, vad tror du? ) hånglat med någon av samma kön

(Ja ett par gånger ) varit kär

( Nej har bara dumpat) blivit dumpad

(Ja jag skrev det nyss) dumpat någon

(Nä jag går i skolan ) fått sparken

 (Jag har tänkt men jag var bara borta typ 10 timmar ) rymt hemifrån

( Ja han är gymt söt men kallar mej för Gris!) haft känslor för någon som inte känt samma sak

(Nej för vad jag eee en ängel) blivit arresterad

(Jag hånglar inte ) hånglat med en främling

(Nej så himla tråkit ) gått på en blinddejt

(Ja ett par gånger ) ljugit för en kompis

(Nej vem alla är pukon ) varit kär i en lärare

(Ja en gång ) skolkat

(Jag jobbar inte!!!! ) legat med en medarbetare

(Nä bara på film och de är ju inte äkta ) sett någon dö

( nej) varit kär i en av mina internetkompisar

(Jag har inte varit i Kanada) varit i Kanada

(Jag har inte varit utanför Europa) varit i Mexiko

(Med plan Nej!! Ja eee så tråkig ) flugit

(JAG HATAR FISK ) ätit sushi

(Ja i vintras åkte jag snowbord det gick en stund men sen blev det kaos ) åkt snowboard

(Vert inte? Jag har ingen aning om vad det betyder) crowdsurfat under en konsert

(Saknar min Kusin: Alice ) älskar eller saknar någon just nu

(Här om dan på stuts mattan såg( Loch Nessy odjuret ) legat på rygg och sett molnen flyga förbi

(Ja i början på vinter gjode ja det med minna vänner men sen tröttnar man ) gjort en snöängel

(De är bara tanter som har det ) haft ett te-party

(Det ska jag göra i sommar får bara inte glömma ) byggt ett sandslott

(Jag hoppade i en i går den va inte så stor men vem bryr sej! ) hoppat i en vattenpöl

(JA det var? Nog kl.23.oo-0.2o iförr går ) lekt uppklädd

(Naj det har ja inte gjort på jätte länge. Ja vet jag fixar en hög med grenar det funkar också ) hoppat i en lövhög

(Räknas pulka? ) åkt släde

(Räknars försök? ) fuskat när du spelat spel

(Ja typ varje da efter skolan da! ) varit ensam

(Aldrig gort men skulle va rett kul!! ) somnat i skolan/på jobbet

(eee va är det? ) använt ett falskt id

(Sol upp gång, månen? ) tittat på en solnedgång

(Det va en lite förra året men den var super duper liten ) varit med i en jordbävning

(Ja det var i Torsdags en kopparorm den var super söt! ) rört en orm

(Ja det gör jag varje kväll Det går inte komma över sjärnorna och sova eller? ) sovit under stjärnorna

(Av mamma och kompis igår!!! ) blivit kittlad

(Jag tror inte det vad jag vet om ) blivit rånad

(Många gånger ) blivit missförstådd

( Nej men morfar har ) tagit hand om ett råddjur

( JA jag har vunnit: Yatsy mäster skapen M.f.) vunnit en tävling

( Eee ja men jag säger inte när) gått mot rött

(Nej men sipper man skolan då? Jippi i så fall! ) blivit avstängd från skolan

( nepp) varit i en bilolycka

( När jag skulle stå på händerna fick jag kramp i benet) haft kramp

(Ja jag är nästan alltid Ensam på 10.oo rasterna ) känt dig som en utstött


( Ja det var på min syrras födelseda Jag somna och åt det som kvälsmat) ätit ett helt glasspaket på en natt

(Ja det gjorde ja igår kväll ) dansat i månljus

(Masser av gånger ) hatat ditt utseende

(Nej ) varit vittne till ett brott

(VA???? ) ifrågasatt ditt hjärta

(VAD I HELLA KOSMOS ÄR DET? ) varit besatt av post-it lappar

(nAJ EE vet ej? ) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna

(ja nån gång säkert ) varit vilse

(Bara i hallva andrasidan landet ) varit på andra sidan landet

(JA Det brukar ja göra på  sommarn ) simmat i havet

(Ja jag hade ont i magen spyde och kramp över allt ) känt som om du håller på att dö

(ja vet inte när jag var liten kanske ) gråtit dig själv till sömns

(Räknas Leken Tjuv och Polis? ) lekt polis och rånare

( JA med mina vänner på välkomst festen för Aja) sjungit karaoke

(Eee ja en läsk o godis ) betalat för mat med bara mynt

(Rivit av tumnageln ) gjort något med dig själv som du inte borde gjort

(det rukar vi göra på rasterna Super kul ) busringt

(Den var jätte god ) fångat en snöflinga på tungan

( Ja det är skit kul) dansat i regn

( Ja räknas det om tomten var ett smeknamn) skrivit ett brev till tomten

( ) tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om

(Nä det tar min syster hand om ) blåst bubblor

(nej på gräs och i skogen + vatren brynet men nog inte på en strand ) gjort upp eld på en strand

(Det brukar hända rätt ofta men i år Förstörde mi syrra min födelsedag genom att hälla vatten på mina presenter ) förstört en fest

( Nä men önskar jag kunde) åkt rullskridskor

(Ja jag fick en Cykel + en massa ana ) fått en önskan inslagen

( i halsband ja?) burit pärlor

(eee ja det har ja men det är lite hemligt så ja säger inte var) hoppat från en bro

( Nä Det säger min knäppa vän så bra ) sagt till en främling att du älskar honom/henne

(mmmm ) kysst en spegel

( Ja men bryr sej :-( ) sjungit i duschen(nästan varje gång!)

( Bär en nu) burit en svart klänning

(eee räknas pojkvän? ) drömt att du gift dig med någon

( nä min mamma gjorde det med super lim i sina byxor) limmat fast din hand i något

( nästan på skolan) fastnat med tungan i metall

(ja en gosedjurs delfin ) kysst en fisk

(Ja det är jag faktist är typ allra bäst) varit en cheerleader

(Ja jag brukar sitta på tak jag gorde på skol taket fast det får man ju inte! ) suttit på ett tak

(Nä jag är van att skrika ) skrikit så att du inte fått luft

(Typ en lådbil ) byggt en kärra

( Smsat har jag gjort i 48 timar) pratat i telefon i mer än sex timmar

(Ja det gör man ju på nyår och ibland på helgen ) stannat uppe hela natten

(när vi är på semester badar man istället ) inte duschat på en vecka

(Ja det är ju normalt ) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet

( Varje dag) klättrat i träd

( Ja men den är typ inte så mycke koja mer träd) haft en trädkoja

( VA?? :question: ) spelat kyckling

( Men det är ju kul) blivit puttad i en pool med kläderna på

(nä min kompis har ) blivit tillsagd av en främling att du är het

(Nej men Zahara gör det helatiden ) brutit ett ben

(Nej jag äter inte fisk ) fångat en fisk och sen ätit den

( på somaren) fångat en fjäril

(Ja du ska se mej och mina vänner i skolan ) skrattat så mycket att du gråtit

(eeee ja om man låtsas gråter ) gråtit så mycket att du skrattat

( Nja nån gång säkert) fuskat på ett prov

( Vem? :question:) haft en Britney Spears-skiva

( JA kanske) sovit naken

Kommentarer

Postat av: Hannah

Publicerad 2013-01-21 14:57:49

fatttar noll när gjorde jag den häer`+

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

HANNAH MONTEROSA

Båda är bra men jag är BÄST! AVSKYR: FISK 14 SÖT!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela