Jag med dumma mot alla

Bloggnamnet stämmer typ inte så värst väl :)

Lista:1-24 frågor

Publicerad 2011-04-15 21:52:49 i Snabbt, Coolt och OJ,

 

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

 WALKIE-TAKLIE-APPARATERNA.

 

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

 EN KNALL ROSA DISK BORSTE

 

3. Vad var det senaste du såg på tv?

 TALLANG 2011

 

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

 

 12.30 FEL 13.o5

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

 PÅ DARTON SKRIVER JAG EN SAGA ELLER EN BERÄTTELSE

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

 NU SITTER VID DATORN

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

 MIN PROFIL

 

8. Vad har du på dig?

 JESNS, SVART TUNIKA GRÅ,VIT RANDIG KOFTA OCH EN BAKOFRAM VÄND KEPS


9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

 JAG DRÖMDE: ATT JAG VAR EN SNOWBOARD ÅKARE SOM JAGADES AV DÖDENS PIRATER
DOM SLÄNGE EN KANON KULA I BACKEN SÅ DEN EXPLODERADE OCH JAG FÖLL(JAG GILLAR ATT FALLA I DRÖMMAR.) :-D

 

10. När skrattade du senast?

 NÄR JAG VA I SKOLAN I DAG MIN KOMPIS JOE E SUPER KUL

 

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

 ÄR UTOM HUS OCH PÅ VÄGGARNA ÄR DET FÖNSTER

12. Har du sett något konstigt på sistone?

 tYP VAD EN SVÄVANDE PINGIS BOLL : JA

 

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

 kUL!

14. Vilken var den senaste film du såg?

 jAMES BOND : ISKALT UPPDRAG

 

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

 EEE EN NY TELEFON I-PHON TYP OCH SÅ SKULLE JAG KÖPA ETT HUS , MED POOL OCH EN POOL TILL MINA FÖRELDRAR + EN HUND.

 

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

 ATT MIN FANTASI ÄR MER GALEN ÄN VAD MAN KAN FÖRKLARA

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

 HMMMMMM...... ATT MAGI OCH SAGOGREJER FANNS TYP: DRAKAR,FEER, SPÖKEN OCH ATT JAG FICK EN MAGISK ÖNSKAN OM VAD SOM HÄLST...

 

18. Tycker du om att dansa?

 INTE TÖNTIG BALET MEN STREET DANCE ÄR KUL

 

19. George Bush?

 vAR EN POLITIKER OCH EN AFFÄRSMANN INOM OLJA.

 

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

 pOJKE: TIMMY OCH TOMMY

FLICKA: DEBBY,TRIXY ELLER ZELDA

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

 JA DET HAR JA REDAN GJORT

 

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

 vÄLKOMMEN TILL DITT NYA LIVS BÄSTA STUND

 

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?

 JOE

ZAHARA

DIZA



AJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

HANNAH MONTEROSA

Båda är bra men jag är BÄST! AVSKYR: FISK 14 SÖT!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela