Jag med dumma mot alla

Bloggnamnet stämmer typ inte så värst väl :)

Listoa: Telefono!!!<3

Publicerad 2011-04-15 21:49:27 i Snabbt, Coolt och OJ,

 


Ta fram telefonboken i din mobil. Bläddra fram till det namn som har följande plats...

 

Har du kysst nummer 7? Nej jag har inte Kysst min Faster!

 

 

Brukar du hänga med nummer 19?   Nja jag brukar henga hemma men det är ju ingen person.

 

 

Gillar du nummer 26?   På ett sätt hon eee ju min mamma!!

 

 

Är 15 din bästis?   Nä varför skulle det va så Han eee ju min farfar!

 

 

Älskar du nr 10?   Har gjort men inte längre!

 

 

Är nr 20 bra?  Nja min kusins kompis vi har inte träffats på typ 2 år!

 

 

Har du träffat nr 9 i veckan?  Ja vi träffades idag han skatade och jag såg på!!!

 

Har nr 16 gått i samma klass som du?   Nej Frida går i en Klass över mig!

 

Vet du om nr 31 har ett förhållande?   Nä min lille bror är förliten för att ha ett förhållande!!!

// en lista som ja svara på =0p

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

HANNAH MONTEROSA

Båda är bra men jag är BÄST! AVSKYR: FISK 14 SÖT!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela