Jag med dumma mot alla

Bloggnamnet stämmer typ inte så värst väl :)

S or S Test!

Publicerad 2011-04-16 14:03:54 i Snabbt, Coolt och OJ,


Smart or Stupid test

1( ) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat

2( ) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat

3( ) du har gått in i en glasdörr

4( ) du har hoppat ur ett fordon som rör sig

5( ) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig

6( ) du har sprungit in i ett träd

7( ) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen

8( ) du testade precis om du klarade det

9( ) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat

10( ) ditt hår är/har varit blont

11( ) folk har kallat dig långsam

12( ) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger

13( ) du har nån gång somnat på en lektion

14( ) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om

15( ) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig

16( ) du använder dina fingrar när du ska räkan enkla mattetal

17( ) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre

18( ) du gör detta test när du borde göra nånting viktigt

19( ) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka

20( ) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan
( ) du råkar göra sönder väldigt många saker

21( ) du har trillat av stolen då den stått helt still

22( ) du använder ordet "eh" väldigt många gånger om dagen

Summa:

18 eller mindre betyder att du inte är dum.

Komentera vad för poeng ni fick!

 
Ja=Stupid
Nej=Smart

Kommentarer

Postat av: Chokladbollen! i skolan.......

Publicerad 2011-04-21 20:20:51

Ja fick 22/23 Ja betyder det att ja är korkad???

Postat av: Hannah

Publicerad 2011-04-21 20:23:30

Ja du är korkad det viste jag till och med inna testet jag är en person kännare.... Diana=dum du=har nått fel på Hjärnan, o.s.v.

OCH JAG, JAG ÄR STÖRST VACKRAST OCH SNYGGAST!!!



jag är bäst i världen!!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

HANNAH MONTEROSA

Båda är bra men jag är BÄST! AVSKYR: FISK 14 SÖT!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela