Jag med dumma mot alla

Bloggnamnet stämmer typ inte så värst väl :)

Gammlalt är skräp?!

Publicerad 2011-03-26 11:01:01 i Snabbt, Coolt och OJ,

Skaffat en ny dator som funkar sjönt?!
Här kommer en bild på några som ja??? jag vene dom har nog litte problem
ellr nått...... :XD =0P



Pukon...HaHaHa!!!
Kul ... :XD =0P
Ja har gjort en par nya bilder sen sist.... Vi har till och med jobbat med sånt i skolan?!
Konstigt!? :XD


Man får faktist göra djur till åtlöje med daööööö....
Han är muket oklok i sinn utstyrel....hihihi!?
Ny sil till alla som vill och ännu mer till dom som inte vill.. ha där fick ni, ni åkte dit!!! :XD

Måsteeee gjöre en kång utlägg för vjag inte gjort på typ tussen milj. år..


Allt är inne som de ser ut!!?





vist är jag....ja menar hon en bra exmpel hahaha! :XD

när man tittat på bilden ett par gånger börjar man tröttna ellr hur!!?
//tja måstee sickka nu baj sess,,,
Ps. love er and meeeee!!???

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

HANNAH MONTEROSA

Båda är bra men jag är BÄST! AVSKYR: FISK 14 SÖT!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela